t-portal

Dijeta koja je zaludjela sve: JABUKOM do savršene linije

Mjesto za vašu reklamu.

Ovo je dobar režim da brzo skinete višak kilograma unoseći neophodne vitamine i minerale. Obiluju sastojcima koji regulišu nivo holesterola i šećera u krvi i smanjuje apetit.

Režim ishrane u koji su uključene jabuke je efikasan, jednostavan i jeftin. Jabuke su i najčešće korišćena namirnica u dijetama, jer sadrže veliku količinu vitamina, gvožđa, minerala, vlakana i folne kiseline, a imaju izuzetno malu kalorijsku vrijednost.

Ono što je najbolje kod ove vrste dijete, jeste da se može konzumirati bilo koja vrsta ovog voća. Bilo da volite kisjele ili slatke jabuke, to je idealan način dabrzo skinete višak kilograma i dođete u top-formu.

Ovo voće obiluje sastojcima koji regulišu nivo holesterola i šećera u krvi, a pored toga čini nas sitima, reguliše probavu i smanjuje apetit. Takođe, ne samo da ubrzava metabolizam, već čisti organizma od toksina.

Iskustva ljudi, kao i mnogobrojna istraživanja koja su sprovedena pokazala su da samo uvođenjem jabuke prije obroka možete smršati oko jedan kilogram na nedjeljnom nivou. Zbog toga se došlo na ideju da se formira posebna dijeta sa jabukama, koja će trajati kratko i dovesti do sjajnih rezultata.

Tokom ove dijete neophodno je piti najmanje dvije litre vode na dan.

PRVI DAN

Doručak: Čaša niskomasnog mlijeka
Ručak: Jabuka prije ručka, 300 grama barenog povrća, kuvano jaje i parče dvopeka
Večera: Jabuka prije večere, 100 grama pečene piletine ili piletine na žaru

DRUGI DAN

Doručak: Čaša voćnog jogurta
Ručak: Jabuka, 100 grama barene piletine sa 100 grama salate i kriška ražanog hljeba
Večera: Jabuka, 200 grama tunjevine

TREĆI DAN

Doručak: Čaša kefira
Ručak: Jabuka, 100 grama ćurećih prsa i 50 grama zelene salate
Večera: Jabuka, 150 grama pečene teletine

ČETVRTI DAN

Doručak: 100 grama sira, dvopek i omlet od jednog jajeta
Ručak: Jabuka, 100 grama testenine sa 50 grama narendanog sira i umakom od paradajza
Večera: Jabuka, 200 grama pilećih prsa

PETI DAN

Doručak: Voćni jogurt
Ručak: Jabuka, 200 grama pečene morske ribe i malo zelene salate sa limunom
Večera: Jabuka, 100 grama pečene pastrmke i pola paradajza

Mjesto za vašu reklamu.

Komentara

Najnovije

Anketa

Da li vam se sviđa t-portal
  • Dodajte odgovor
Mjesto za vašu reklamu.

Oglas

  • Ovdje može biti vaša reklama